29. března 2016

Letem světem ...

Dnešní příspěvek nebude vůbec o bydlení. Ale pro mě vlastně tak trochu ano, protože to spolu úzce souvisí. 
Jsou to moje postřehy z přírody, která mě často inspiruje a ze které se dá čerpat tolik věcí...




Nebe na jedničku...


















Je to bezedná studnice maličkostí a zároveň velkých věcí, které se dají použít v jakékoli oblasti. Moc ráda používám v interiérech přírodní materiály. Nedám na ně dopustit a snažím se vždycky alespoň něco málo do každého interiéru "nacpat".   :-)  
 Miluji naplavené dřevo u moře nebo větve z potoka... Z nich se dají tvořit tak úžasné věci. Nebo uschlé větvičky z keřů, stonky bodláků, bobule,...
Líbí se mi i ponuré krajiny, které jakoby byly výjevem z hororu... pokroucené stromy a větve, rozpadlé pařezy,..








Chameleon...












A nakonec něco barevného v záplavě hororu... :-) Probouzející se jaro je plné energie deroucí se na povrch... Barevné květy uprostřed šedohnědé krajiny působí jako oáza v poušti. 





Mějte krásné jaro a nechte se inspirovat přírodou.

Martina G.

2 komentáře:

  1. Fotky nadherne. Priroda je mocna carodejka.
    Jsem rada, ze mohu komentare vkladat - google ucet nemam, nahlizela jsem jiz drive, neslo to, ted uz ano:-).
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, děkuji. Byla jsem upozorněna, že to mám špatně nastaveno. Úleva, že to funguje. :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.