24. března 2016

Na obláčku...

Čeká mě nový projekt. Je to pokojík pro dvě malé holčičky.
Nazvala jsem ho Na obláčku, protože by měl být plný obláčků a modrého z nebe.



Koláž stylu a barev




Dětské pokoje mě baví úplně ze všeho nejvíc. Neexistují na ně vlastně žádná pravidla co se týče barev a dekorací. Je to jen na fantazii dětí, rodičů nebo designéra. 
A navíc - děti jsou vděčné a stačí jim málo...
Při tvorbě dětského pokojíku je pro mě důležité, aby byl hravý a veselý a také nápaditý. Aby se tam objevilo něco originálního. Aby to nebyla jen soustava vestavěných skříní kolem zdi. 
Mám ráda veselé dekorace, hlavně ty DIY. Kdy stačí pár větviček, provázek, kolíčky,...cokoli a dají se z toho tvořit neobyčejné věci. 



Pinterest



Líbí se mi kombinace lehounce modré a bílé a vše "přiostřené" černými akcenty, které tomu dodají dynamiku. 
Nevím, zda si holky nakonec vyberou tuto kombinaci nebo to dopadne úplně jinak...










Zdroj: Just flags


Zdroj: Just flags




Nevím, zda si holky vyberou nakonec tuto kombinaci...
Nebo to dopadne úplně jinak.









 Nechte se překvapit:. :-)  A já se určitě pak pochlubím, jak to dopadlo.
A jaký pokojík byste chtěli vy pro vaše děti ? 






Modré z nebe přeje...
Martina G.




2 komentáře:

  1. Také mám ráda tuhle kombinaci. Je to něžné a milé. Kdybych byla malá holka, určitě si přeju takový pokojík. :-)
    J.K.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní/slečno... já také :-) Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.