22. března 2016

VELIKO DEKO MINIMO ...

Zní to jako nějaký kód, že? Ne, to je jen moje pojmenování velikonoční výzdoby, která je u mě vždy velmi minimalistická. 
Nevím proč, ale výzdoba na Velikonoce mě nikdy moc nebrala a nijak jsem jí neprožívala. Na rozdíl od Vánoc, kde řádím více. :-) 
Možná je to na mě moc barevné a ruší mě to v interiéru...











Možná je to tím, že nebýváme doma a někde lítáme a užíváme si spíš přírody než města. Trávíme většinou čas v kraji, kde se místo vajíček dávají klukům mašle na pomlázku a kde dospělé "kluky" potěšíte spíše slivovicí nebo deci vína. .-)






Je to zajímavé, že mě - jako notorického zdobiče a dekoratéra Velikonoce nechávají chladnou. A přitom jsou to pro většinu  křesťanů  důležitější svátky než Vánoce. 
Nějak na to nemůžu přijít, proč mě "veliko deko" moc nebaví. Tak vás potěším jen pár obrázky své velmi minimalistické výzdoby. Děti tomu pomohly a "odyzajnovaly" vajíčka, babička zapíchla vrbové proutky a já to pěkně vyfotila. :-)




A co vy zdobíte na Velikonoce hodně nebo málo, barevně nebo černo bíle, tradičně nebo moderně,...

Krásné velikonoční svátky plné sluníčka a jarní nálady.
 A užijte si den navíc, který nám letos poprvé nadělili. Nezapomeňte také na něco nového! Znáte to s tím beránkem? :-)

Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.