21. března 2016

Zase ten kufr...

Když on se mi tak líbí...
 Pořád se na něj musím dívat a neustále na něm měním dekorace a přesunuji ho z rohu do rohu... Asi si myslíte, že jsem divná. Možná jsem... 





Jenže já mám až teď pocit, že on ten kufr sem vnesl to pravé. To co mi tady chybělo. Už dlouhou dobu jsem si ukládala různé typy odkládacích stolků. Nejdřív to vyhrávaly takové ty "šišojdy" skandinávského stylu, poté "pavouk" od Halabaly, pak jsem si chtěla navrhnout svůj vlastní a chvíli vyhrávaly bedýnky...




No a kdo by tomu věřil, že nakonec mě uchvátí obyčejný kufr. On ale není obyčejný, je krásný, je ideální. 






 Ale už vám dám pokoj s tím mým kufrem. Jen pár fotek, jak se na něm měnily dekorace. 
Máte doma také takovou nějakou ikonu, kterou se rádi kocháte? Kterou si hýčkáte? Pokud ano, napište mi a sdílejte své radosti.





Všem krásný týden a nezapomeňte - staré kufry NEVYHAZOVAT! :-)

Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.