20. dubna 2016

Kde vařím...


Jo jo, naše kuchyň - to je téma. :-)
Čekala jsem na ni snad 8 let!
Předcházelo tomu vaření jídel na dvojvařiči a to i v době , kdy už jsme byli čtyři.
Žádný dřez, takže nádobí se štosovalo v lavoru, pak se přeneslo (tedy ne samo, já samozřejmě jsem ho přenesla) do koupelny, tam ho umyla v umyvadle a naskládala okapat do sprchy.
Čili když se chtěl někdo sprchovat, musel si nejdřív vyndat nádobí, odnést ho do kuchyně a uklidit.
No paráda! :-) 
Mě už to pak i přestalo vadit. Jak se říká, člověk si zvykne na všechno.

Spíš už mi lezly na nervy uštěpačné poznámky okolí a kamarádů :-)
 Tak co, už máte hotovou kuchyň? 
Nebo už máš kde vařit?  
A kdy už budete dělat tu kuchyň? 

Kdy, kdy??? 
Až  bude čas, ne! :-)

A ten čas jednou přišel...Jedno léto, kdy děti mohly zůstat u babiček se to stalo...










 




Vrhli jsme se na ní a za týden bylo hotovo. 
Tedy abych vám zase netvrdila, že je to tak easy...
...ona už část byla dávno předvyrobená a uložená v dílně, jen nebyl čas jí instalovat. 
Můj šikovný H. vyrobil veškeré korpusy a dvířka. 
A velká chvála na jeho zlaté ručičky, protože narvat do takového miniprostoru vše potřebné je pěkný oříšek.
Navíc ani jedna zeď není úplně rovná a všechno se musí pořád někde zařezávat a tvarovat...

















A jak jí popsat? 
Je to taková industriálně venkovsky laděná kuchyně.
Je malá, ale mám tam všechno, co potřebuji.
Také jsem zjistila, že si vystačím s celkem málem nádobí. Čili se vše vejde. 








Mám moc ráda ty otevřené police, kde vždycky mám všechno po ruce.
Jo jo, já vím - vy co nesnášíte prach, asi láteříte, že to byste mít nemohli... :-) 
Prach tam je, ale moc dlouho se na ničem neudrží. 
Protože při tak malém počtu nádobí se vše pořád točí a nestihne se to zaprášit.
A jestli tam prach je, tak ho nevidím. Kuchyň nemá okno a je v ní poměrně tma. .-)







Nejvíc na ní miluju jasanovou pracovní desku, která má nádhernou kresbu dřeva a je těžká jako... :-)
Přenášet a přidělávat jí bylo fakt něco.














Už v ní vařím skoro tři roky a pořád jsem s ní spokojená a děkuji svému H. za jeho šikovné truhlářské ruce.
Občas mě sice chytá touha po změně, ale...
Zatím to nechám být a jednou to zase pořádně proměním. 
Musím si jí přece užít, když jsem na ni tak dlouho čekala.
Její montáž mě sice stála jednu ztrátu, ale to je život.

Všem přeji, ať se jim také plní sny o krásné kuchyni a nejen takové.
Martina G.




7 komentářů:

  1. Kuchynka je moc pekna, chvalim sikovneho H.:-), at se v ni hezky hsopodari:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná kuchyně. Z čeho máte prosím tu pracovní desku? E.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá E., děkuji a odpovídám - pracovní deska je z jasanu. :-)

      Vymazat
    2. Díky. A ještě se zeptám, je nějak mořená do barvy, nebo přírodní?

      Vymazat
    3. Použili jsme pouze přírodní voskový olej přímo na kuch.desky.

      Vymazat
    4. Fakt pěkné, díky.

      Vymazat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.