26. dubna 2016

Multi color ...




Brrr!!! Zima, zima...
Už mi leze krkem. Teplé oblečení uložené, topení vypnuté, příroda kvete a zelená se.
 Všechno je připravené na teplíčko a sluníčko.
Tak proč tu sedím v teplých ponožkách a huňatém svetru?

Protože ten APRÍL si dělá letos opravdu, co chce. 
Vánice, déšť,vichr,...
Už dost! Já chci teplíčko a kecky, ne dvoje ponožky!
Musím ten blog zahřát alespoň trochou teplých a veselých barev...




Mood board by M.G. 


Tyhle barvičky patří dvěma holčičkám a jejich právě realizovanému pokojíku.








Bude to hodně barevné a veselé. 
Samý puntík a proužek.







Mám moc ráda kombinace bílého nábytku a barevných doplňků, které prostě k dětem patří.
Alespoň se tam pak ztratí všechny barevné hračky. :-)



















Už se těším, až vše dotáhneme do konce a holčičky se budou moct radovat z nově předělaného pokojíku.
Ještě to chvilku potrvá, ale až to bude, tak vám ho ráda ukážu. 
Včetně fotek před a po. Pokud mi dá majitelka souhlas. .-)




Inspirace






Mood board by M.G.







Mějte krásný týden a pusťte si také barvy do domu, ať máme veseleji.
Třeba už se toho slunce dočkáme.
Pěkný zbytek APRÍLA všem! 
Martina G.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.