16. května 2016

Detaily...





Dnes to bude o detailech...
Možná je to už nějaká deformace, ale když vstoupím do nějakého interiéru, tak si jako prvního všímám detailů.
Samozřejmě vnímám i celek, ale maličkosti a zajímavé detaily přitahují moje oči víc.
Přitom si utvářím dojem a obraz o majiteli a říkám si, jaký asi je...







Nejvíc oceňuji dekorace a doplňky, které jsou jiné a originální...
A jak už jsem dříve psala hlavně ty DIY. Takové, které něco říkají o svém majiteli.
Třeba jen to, že není nudný a má smysl pro humor. Nebo že nemá rád přeplněnost, že rád cestuje, rád vyrábí, rád něco sbírá,...
Ale také to, že nemá vkus a fantazii. .-)
Ano i to se dá vyčíst z dekorací ve vašem bydlení.








Nedávno jsem zrovna vytvořila tenhle miniskleník.
Dříve si v něm hověl a voněl hyacint. Ten už ale musel do hlíny ven.
Sklenice našla nového obyvatele.








Naše téměř 100 let stará kamna už znáte.
Jsou nesmírně fotogenická. Bohužel zatím jen to.:-)
Ještě jsme v nich netopili. Prý potřebují nějakou generálku...
Ale tah mají, to už v jsem si ověřila, když jsem v nich pálila vánoční stromek.









Moje "no worries" šanony už jste také viděli.
Chtěla jsem sjednotit ty hromady papírů a dokumentů, které zatím není kam dát. 
K tomu stačil jen balící papír a bílé šanony z Ikea.






Moje kuchyňské zákoutí s kávičkou a mlýnkem. 





Nakouknutí do ložnice a staré světlo z továrny. 
Cedule CLOSED vede na WC a cedule OPEN neexistuje. :-)










Marocké světlo z Montpellier... usmlouvali jsme ho na pár euro. Ještě máme někde dvě, ale ta zatím nenašla uplatnění.






Nakonec detail detailů.:-)
Ani nevím, od čeho vlastně tahle bedýnka je.
Jednou jsem jí pověsila na zeď - ještě prázdnou...
Pak už to šlo samo... pistole, krabice s rozbitými a neužitečnými věcmi a je to!
Svoje místo tak našla pistolka zapalovač, motýl, špunty,...





Tak to byly detaily a malá zákoutí od nás.
Už o mě máte obrázek? Víte, jaká jsem? :-)
Čím si zosobňujete bydlení vy? 
Vyrábíte si dekorace a aranžujete malé koutečky...
Buďte originální, dejte svému bydlení osobitost a něco ze své fantazie!
Nekopírujte slepě časopisy a katalogy! 

Přeji vám krásné dny!
Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.