11. května 2016

Kouzlo mědi...





Nevím proč, ale strašně moc se mi líbí lidé se zrzavými vlasy.
Když k tomu mají ještě pihatý nosík, tak je to dokonalé. :-)

Možná je to tím, že mám ráda originální věci.
Baví mě, když je něco jiné, zvláštní, neotřelé,...
Když to vykukuje z davu.











                                                      A to "zrzaví"  bezesporu jsou...
Prostě si jich všude všimnete.
Nevím, jaky vy, ale já z nich většinou nemůžu spustit oči.
Jsou tak jiní - ale hezky jiní.
Zrovna nedávno jsem jela v autobuse s jednou zrzavou slečnou a musela jsem se na ni pořád dívat. 
Měla nádherný rezavý odstín ( podotýkám že přírodní) a úplně alabastrově bílou pleť. 
To je většinou bonus, pokud jste nositeli rezavých vlasů. 









Další jsou pak pihy...
Které spousta lidí na sobě nenávidí. 
Ale proč?
Vždyť jsou tak krásné a majitele odlišují od ostatních.
Dávají mu punc originality.










Tak takhle já to mám se zrzavými lidmi.
A abych to nějak s těmi vlasy zakomponovala i do bydlení, tak vám nabízím několik fotek, které mě inspirovaly v souvislosti s měděnou barvou vlasů.
Protože a jelikož měděná se do interiéru velice hodí.
A pokud máte byt nebo dům zařízený v neutrálních tonech, je měď to pravé, čím to můžete oživit.
Viz tato krásná lampička a stojan na noviny.









Odstíny mědi najdete i v přírodě a můžete se takovou barevnou paletou inspirovat.








Dokonce jsem objevila a i zrzavou Barbie.
No není to paráda? 
Vedle těch věčných blondýn. 
(nic proti blondýnám samozřejmě)











Měděná se velmi dobře také snoubí s pudrově růžovou.
Tuhle kombinaci v interiéru obzvlášť miluji. 
Je něžná, lehká a měď vše vyzdvihne a udělá zajímavější.
Není zdaleka tak okázalá jako zlato a to mě na ní baví. 
Tváří se luxusně, ale nekřičí a neupozorňuje na sebe. 
Spíš interiér zútulňuje na rozdíl od zlatých doplňků.























Také vás tak fascinují měděné vlasy? Jak vy je vnímáte?
Nebo jste přímo jejich majiteli :-) Jak vám se taková barva nosí? Máte "svou hlavu" rádi nebo byste nejradši pořídili novou? :-)
Já se i nadále nechám uchvacovat  zrzavými, měděnými, ticiánovými a jinými odstíny vlasů a nadále na ně budu nevychovaně zírat. 

Sláva originalitě a mějte krásné dny.
Martina G.




2 komentáře:

  1. Ano měděná je krásná...jak v interiéru, tak ve vlasech...nemyslela jsem si to vždy, když jsem byla mladá, zrzavé typy a vlasy se mi vůbec nelíbily...postupem let jsem ji ale přicházela na chuť a teď jsem do ní zamilovaná...až tak, že už pár let mám i světle měděný odstín vlasu (z původních tmavě plavých, hodně nevýrazných...přes jeden čas módní vínové odstíny ...až po tuhle konečnou barvičku.. )...máte úžasný blok, plný skvělých nápadů.. foteček...prostě krása...pěkný den..Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, že? :-)) Také jsem jí začala mít ráda až jako dospělá. Kdy jsem si uvědomila, že lidé s pihami a zrzaví jsou vlastně zajímaví, originální,... a že moje pihy nemusím skrývat. Zrzavá sice nejsem, ale pihy mě trápily celé dětství. :-) A teď, teď miluji pihy svých dětí. V létě jsou nádherné! Přeji krásné adventní dny a všechny dny. Martina

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.