2. května 2016

Ložnicová story...


Konečně krásně svítí a je teplo. A to mě moc těší a nabíjí.
Takže už jsem dnes vyprala asi pět praček, protože není nic lepšího než, když může prádlo schnout pěkně na čerstvém vzduchu.  
Přišly na řadu všechny potahy z pohovky, závěsy,...
Ale o tom vlastně psát nechci.

Dnes vám chci ukázat kousek z naší mini ložnice, která má celkem asi jen 13 m2 a která stále čeká na své konečné dodělávky...
Ale to, co je z ní hotovo mě těší a mám z toho radost.
Neboť jako vždy, to dalo pořádně zabrat. .-)








Začalo to nápadem mít stěnu s odhalenými cihlami. Nápad pěkný, ale... 
Ale ta proveditelnost už nebyla tak jednoduchá.
Dva dny jsme mlátili  a mlátili kladivy do omítky a odhalovali a odhalovali. Bordel z toho byl neskutečný. Desítky pytlů sutě a o prachu, který jsme měli k snídani, obědu i večeři nemluvě.











Pak přišlo na řadu čištění cihel a to jak se ukázalo byl ještě větší bordel a dřina. :-)
Nejdřív jsme začali obyčejnými drátěnými kartáči. To byl ale pěkný "vopruz". 
Bylo to nekonečné a ruce bolely. 
Tak jsme nasadili do práce vrtačku s ocelovýn kartáčem a to už bylo o něco lepší.
Jen bylo všude úplně rudo.





Museli jsme vytrvat, co jiného nám také zbývalo.
Pak už jen "drobné" čištění koštětem a vysavačem a dvoudenní vyplňování spár.
A hotovo. 
Suma sumárum práce na týden.
Výsledek nás ale moc potěšil a dodnes toho nelitujeme a chystáme se na stejný " zákrok  " i v obývacím pokoji. Tam to ale bude větší... :-) 

Ložnice stále nemá skříně a postel bude můj šikovný H. také vyrábět sám. Takže je to ještě na dlouho.
Fotit se tedy zatím dá jen ta zeď...a možná okno a topení, které jsem přetřela kovářskou černí.
Jo a naše super industriální svítidlo ze staré továrny.

Mooooc se těším, až budou ty skříně a všechno do nich zavřu.
Už mě fakt nebaví ty krabice a mrňavé dočasné almary.

Mějte krásný týden a nebojte se jít do cihlové zdi.
Ten efekt za to stojí.
Martina G.



3 komentáře:

  1. Máte to pekné, a klobúk domu pred tým, ako ste si "mákli".

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za uznání! :-) Ještě se namakáme. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, krása, krása !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.