5. května 2016

Nový dům...




Konečně krásně!
A já mám také něco krásného...
Dostalo se mi příležitosti pracovat na interiéru připravovaného domu.

Je to příjemná práce, protože vkus majitelů se velmi podobá mému. 
Potom je práce radost a zábava.




Vše bude v mých oblíbených kombinacích šedé, černé, bílé a přírodních dřevěných doplňků.
Dům se teprve bude stavět, ale už teď si ho dovedu představit zařízený a hotový.
Už vidím majitele, jak si hoví na velké pohovce  a hřejí se u krbu...:-)
Vše je zatím jen v návrzích a nákresech, ale brzy už to bude realita.

A já se na ní samozřejmě těším.





Nábytek bude z masivního dřeva a zateplí tak interiér. 

Nesmí chybět velká pohodlná pohovka...



Na fotkách a mých kolážích si můžete tu představu zhmotnit také.
Je to něco mezi skandinávským a venkovským stylem.
Mělo by to být útulné a příjemné.
Žádný studený minimalismus.







Závidím majitelce, že bude moci sedávat u tak velkého stolu ...
Mýt nádobí a mít přitom krásný výhled do zahrady...
Slunit se na terase ...
:-)


Bude to krása!
A já se na to moc těším.










Pokud se vám líbí podobný styl a nevíte si rady...
Víte, kde mne najdete. :-)
Budu ráda závidět i při realizaci vašeho domu nebo bytu. 





 Krásné slunečné dny všem!

Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.