22. března 2017

A víc ze mě nedostanete...


Původně jsem si myslela, že velikonoční výzdobu letos dělat nebudu.
Zcela upřímně...
 Velikonoce mě nijak neberou, i když vím, že jsou to pro křesťany svátky významné.
Spíše mám ale na mysli dekorace kolem Velikonoc a zdobení větviček, věnců, všelijaká ta kuřátka a zajíčci,...:-))


Možná je to tím, že sotva skončí Vánoce, už se na nás z pultů valí barevná čokoládová vajíčka a všude kuřátkově žluto. A na mě je toho asi už moc.
Další důvod je asi ten, že na Velikonoce nebýváme doma a nemám tedy potřebu byt nějak zdobit, když bych si to vlastně pak ani neužila. 



Takže jen obdivuji výzdobu jiných a kochám se dekoracemi na blozích a Pinterestu a ukládám to, co vlastně nepotřebuji. :-)
Ale zpět k té mé letošní lenosti neprovádět žádnou velikonoční výzdobu.


A jak už to tak bývá, člověk míní a život či příroda mění...
Šla jsem s dcerou kolem květinářství a ona si vyžádala narcisy v květináči a nakonec nezůstalo jen u nich. 
Řekla jsem si, že by ten stůl byl moc prázdný a k narcisu přibyl zajíc, který ještě unesl mou kritiku a pár malých vajíček. 
Pak už jsem to všechno jen hodila na podnos, přidala pár peříček a je hotovo.


Víc ze mě nikdo letos nedostane!  :-)



Věřím, že spousta z vás si velikonoční zdobení užívá naplno a možností je dnes spousta.
Jen těch druhů vajíček...
To máte betonová, dřevěná, sádrová, krajková,...a bůhví jaká ještě.
A těch inspirací na internetu! Člověk by nevěděl co dřív. 

Ať už to máte se zdobením jakkoli, mějte krásné "předvelikonoční" dny a nechť je vám pomlázkový výprask ku zdraví! 

Martina 



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.