4. října 2016

Podzimně laděný obývák...


Oslovila mě jedna zákaznice, že potřebuje předělat obývací pokoj.
Měla jasnou představu o barvách.
Měla to být kombinace hnědé, žluté a béžové nebo bílé.
V plánu má vyměnit sedačku, stolky a dekorace a všechno sjednotit.

Skvělé je, že tahle barevnost mě baví a je mi sympatická.
Takže to šlo samo a celkem rychle.
Až na zářijové problémy s technikou. :-)



Paleta barevnosti...







Nesmí chybět pohodlné křeslo a čtecí koutek pro paní bytu.










Kombinace možných kusů nábytku a dekorací.
Jako ve většině případů, jsem pracovala přes emaily a vše jsme řešily počítačovou cestou. 
Což činí zakázku velmi rychlou a také levnější.
Odpadá cena za dopravu a mé návštěvy. .-)








Já dodám celkové know how a klient si pak podle mých instrukcí interiér zařídí sám. 
Časová náročnost je pak zcela na něm.
Rozhodne se, co si pořídí a kdy. 






Pokud i vy váháte, jak naložit se svým interiérem, neváhejte mě kontaktovat a proměníme i váš interiér.
Přeji všem krásný podzim a to v jakékoli barevné kombinaci. .-)


Martina G.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.