6. dubna 2017

Work, work, work,...


Brrrr...to je ale zima, co? Také jste si tak nadšeně užívali teplý víkend? A teď tohle!
No Apríl, co bychom vlastně chtěli... Takhle nás bude trápit asi až do května.
A protože je mi zima a nechce se mi ven a ani mě to tam netáhne, tak se snažím dohánět pracovní resty.
Dodělávám návrhy a těším se, až klienti vše zrealizují a budou fotky. 
Snad! 

K tomu ale potřebuji pěkné a čisté ( v mém případě i stylové) pracovní místo.
Mnozí z vás už ten můj pracovní stůl znají a viděli ho v mnoha podobách, která nikdy není dlouho stejná.

Teď zrovna je to něco ve stylu " boho " nebo jak to nazvat. A celkem monotématické.
Dekorace nad stolem měním podle toho, co mi zrovna přijde pod ruku a momentálně to byl "dreamcatcher" od indiánů z Utahu - pravý, ne žádný z trhu. Takže by měl i opravdově fungovat :-) Přidala jsem mu jen pár peříček.
Doplňuje ho drhaný přívěšek ze 70 tých let, na který jsem zase nacpala nějaké to peří. (když už ho mám) 

Ramínko, které drží časopis, je také rekvizita velmi stará a mnou ceněná. :-)
A aby peří na jaře nebylo málo, na pár fotek jsem tam "prskla" indiánskou čelenku od dětí.
Možná vás zarazí ten psací stroj...
On se tam ale krásně hodil a rozhodně vypadá stylověji  než notebook. :-)
Ten také dlouho nikde nevydrží. Už byl na okně, v knihově, komodě,...
Je totiž úžasně fotogenický! 
Tak to je můj pracovní kout, kde vymýšlím vaše bydlení a odkud spolu komunikujeme.
Je tak příjemný a inspirativní, že občas přijdu do pokoje a sedí mi tam manžel a můj počítač je hozený někde pryč. :-)

A jaký pracovní kout máte vy? Je to nějaké vymazlené místečko nebo jako já dříve, pracujete na jídelním stole, který si předtím musíte uklidit a utřít? 
Ať tak či tak...přeji vám, ať se všude pracuje lehce a efektivně!

Mějte krásné dny!

Martina















Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.