7. prosince 2017

Všechno nemusí být jen černobílé...část 2.






Pěkný adventní čas všem...
Dnes vkládám jen pár slíbených fotek z postelové části pokoje.
Postel už máme. Není vyrobená, jak už jsem psala minule.
https://dekorater-amater.blogspot.cz/2017/11/vsechno-nemusi-byt-jen-cernobile.html

My jsme si jí ale vytunili a vyparádili, aby nebyla obyčejná.
Dětem se líbí. Hlavně spodní část, která má 140 cm. Takže se tam vejde i kámoš/ka na přespání. :-)
 Ještě chybí pár detailů...jako lampičky, nějaká ta polička na budík atd.
Až to bude, tak nafotím znovu a lépe.

Tentokrát se mi fotky moc nedařily.
Pořád je venku tma a tak jsou fotky neostré a nic moc.
Příště se polepším. :-)

Letošní advent je u mě takový fičák, že nezdobím, nepeču, dárky nemám a jen čekám, že se čas zastaví.
Ale spíš se budu muset zastavit asi já. 
Vám přeji více klidu a zastavení a moc si tohle krásné období užívejte.
Hlavně ti, co mají děti.
Poslední fotka je trochu vánoční...Je na ní barevný mini betlém. :-))
Těším se příště!
Martina
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.