11. října 2018

Čas na kávu...

Krásné prosluněné dopoledne...
Takový podzim můžu, to mě baví, to se mi líbí. Spoustu sluníčka a vitamínu D, než přijdou inverzní šedé dny. 
Pořád ještě chodím na boso, pořád nemusíme topit. Prostě parádní říjen!
Co už se mi ale nelíbí? 
Nelíbí se mi, že čas tak strašně letí a než se stačím ohlédnout, je pátek. 
Nelíbí se mi, že nemám čas aranžovat naše bydlení, měnit, stěhovat, fotit si pěkné koutečky a pak vám je ukazovat. 
Vím, že ne každý je na to zvědavý. Ale jsou i tací, kteří mi píšou, že už dlouho ode mě nic neviděli a nečetli. 
Omlouvám se, ale tak to prostě je! 
Ráno když všichni odejdou, stihnu akorát tak tu kávu, vejce a slaninu a vyfotím to mobilem a běžím taky pryč. 
Jediné, co měním, je kytka ve váze a druh kávy. :-)
Vrátíme se všichni večer, kdy už slunce nesvítí a fotit nejde.
1. je tma
2. je tu bordel
3. nemám sílu :-)

No nevím, jestli se to někdy v brzké budoucnosti změní.
Neslibuju!
Ale až mě tu někdy nechají samotnou na víkend, budu aranžovat fotit a užívat si kreativních chvilek.
A pak Vám to sem "připíchnu".
Do té doby ale, prosím, buďte trpěliví.
Užívejte posledních teplých dní a občas sem jukněte, jestli se něco nezměnilo.
Krásné dny všem!
Martina















Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.