18. ledna 2017

Jen tak...

Jen tak...
I moje tělo si minulý víkend řeklo o odpočinek a bacilo mě pěkným bacilem, aby mi dalo najevo: "Lehni a spi a konečně jednou taky nedělej nic"
A byla to tak naléhavá prosba, že jsem opravdu dva dny jen ležela.
Jenže to bych nebyla já a  jakmile se mi ulevilo, už jsem zase aranžovala, stěhovala a dělala tyhle strašně důležité " kraviny". 

Tady jen pár fotek těch hezčích koutků, které tu zatím zbývají.
Zbytek bytu je vzhůru nohama a asi ještě na dlouho.
Protože to máte lyžování, klouzačky, bruslení, výlety,...
A nějaké rekonstrukce a dodělávky doma? Na to mi všichni kašlou. :-)
A já už rezignovala také.
Ale nepřestala jsem DOUFAT!!!  
:-)




















Mnou kdysi dávno vytvořený portrét neznámé dámy












A to je dnes vše...
Víc nemám co říct.
Odpočívejte dřív než vás vaše tělo zradí! 
Krásné mrazivé dny.
Martina G

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.